آشنایی با ماشین آلات بازیافت لاستیک

بازیافت فرایند تبدیل پایان عمر لاستیک های قدیمی ناخواسته به موادی است که می تواند در محصولات جدید مورد استفاده قرار گیرد. برای تولید چنین موادی از تعدادی ماشین الات صنعتی فوق پیشرفته استفاده میشود . 

شرکت تولیدی ماشین آلات بازیافتی شایگان صنعت از پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی استفاده میکند که شما را دعوت به آشنایی با این ماشین آلات میکند .

در این مقاله با برخی از این ماشین آلات بازیافت آشنا خواهیم شد که تولید شده در شایگان صنعت میباشد .

201812141114188593

  • دستگاه شریدر تک شافت:

    این دستگاه برای خرد کردن انواع پلاستیک های نرم و سخت و فوق سخت (کلوخه پلاستیک) انواع بشکه های پلاستیکی و بشکه های بادی و پالت های پلاستیکی و پالت های چوبی به کار برده می شود.

  • دستگاه شریدر دو شافت:

    این دستگاه میتواند لاستیک های سواری و کامیونی سیمی را خرد و به ابعاد زیر 10 سانتی متر تبدیل کند.

  • دستگاه آسیاب لاستیک

    وظیفه این دو دستگاه , خرد کردن و تفکیک فلز و لاستیک را برعهده دارند به صورتی که در دستگاه آسیاب لاستیک ها خرد شده و فلزات (سیم ها) از بافت لاستیک خارج میگردد و بعد از خروج از آسیاب , دستگاه مگنت تمامی فلزات را از لاستیک های خرد شده جدا میکند .

  • دستگاه گرانول ساز

    این دستگاه وظیفه تجزیه کردن خرده های لاستیک و نخ و سایز کردن گرانول خروجی را برعهده دارد.

  • دستگاه سیکلون:

    این دستگاه مواد خروجی از دستگاه جدا ساز نخ و فن مرکزی و غبارگیر را دریافت کرده و به صورت سنگین شده خارج می نماید تا بتوان به راحتی آن را بسته بندی کرد و محیط کار آلوده نشود.

  • دستگاه فیدر

    این دستگاه تکه لاستیک های خارج شده از شریدر را به دستگاه آسیاب تزریق میکند. 

    سرعت قابل تنظیم ، تزریق بار این دستگاه باعث گردید تا بتوان شوک های اضافه به دستگاه آسیاب را کنترل نمود و تجهیزات با بالاترین راندمان و در نرمال ترین حالت به کار خود ادامه دهند.

{{ message }}

{{ 'Comments are closed.' | trans }}